Strony WWW

Strony WWW dla lekarzy, klinik i salonów urody

Strona WWW dla gabinetów i klinik medycznych oraz salonów urody nie jest wyłącznie wizytówką niosącą wartość informacyjną.

To narzędzie, które pozwala budować wizerunek eksperta w branży. Jej czytelność, estetyka i aktualność nie tylko zachęcają do skorzystania z usług, ale również dają klientom poczucie bezpieczeństwa. Dobrze zaprojektowana strona WWW pomaga zbudować wizerunek marki opartej na zaufaniu.

Czy potrzebujesz strony WWW dla kliniki medycznej lub salonu urody?

Dość powszechną praktyką gabinetów i klinik medycznych oraz salonów urody jest przenoszenie działań marketingowych do mediów społecznościowych. Zachęcają do tego duża liczba obserwatorów oraz możliwość reagowania na udostępnianie publikacje o każdej porze dobry. Niestety jest to krótkowzroczne działanie. Wystarczy zmiana algorytmu, reguł działania czy kradzież konta, aby stracić kontakt z klientami.

Prowadzone w mediach społecznościowych działania informacyjne i promocyjne muszą odsyłać do strony internetowej. Dlatego tak ważne jest, aby witryna była dobrze zaprojektowana, atrakcyjna i czytelna.

Dobra strona internetowa wpływa na wizerunek

Strona internetowa to pierwszy namacalny krok w budowaniu wizerunku marki w sieci.

Budowanie zaufania

Odpowiednie przygotowanie strony internetowej zbuduje zaufanie i poczucie bezpieczeństwa potencjalnych klientów.

Skupienie uwagi

Pierwsze kilka sekund decyduje o wzbudzeniu zainteresowania. Strona musi być zgodna z potrzebami klientów.

Treści eksperckie

Definiujemy potrzeby i odpowiadamy na nie tworząc treści eksperckie. Informacje, których poszukują pacjenci.

Strona www w połączeniu z profilami social media

W przypadku gabinetów i klinik medycznych oraz salonów urody warto zintegrować stronę WWW z profilami w mediach społecznościowych. Dzięki temu klienci odwiedzą witrynę, aby zapoznać się z rozszerzoną wersją publikowanych na Facebooku czy Instagramie informacji. Znacznie zwiększy to prawdopodobieństwo, że zdecydują się skorzystać z usług.

Jaka powinna być strona WWW dla lekarzy, klinik i salonów urody?

Aby klienci nie mieli trudności w zdefiniowaniu jakie usługi świadczy gabinet, klinika medyczna lub salon urody, strona WWW powinna być:

  • responsywna – jednakowo czytelna bez względu na to, czy jest wyświetlana na komputerze stacjonarnym, laptopie, smartfonie czy tablecie;
  • prosta w obsłudze – każdy odwiedzający powinien bez trudu móc odszukać wszystkie interesujące go informacje;
  • estetyczna – zastosowane fonty, kolory i układ graficzny powinny zwiększać atrakcyjność strony internetowej i zachęcać do jej częstszego odwiedzania;
  • aktualna – na bieżąco powinny być uzupełnianie informacje dotyczące godzin otwarcia, rodzaju świadczonych usług czy kwalifikacji personelu.

Warte rozważania jest też wprowadzenia systemu rezerwacji wizyt jako uzupełnienie telefonicznego ich umawiania. Dla wielu klientów to najwygodniejsza forma, która może znacząco zwiększyć liczbę umówionych konsultacji czy zabiegów.

Zaprojektowanie strony WWW musi zostać poprzedzone procesami brandingu i designu

To klucz do tego, aby przebić się przez gąszcz publikowanych w internecie treści. Logo, kolorystyka, fonty, grafiki – wszystko to buduje spójny, rozpoznawalny i godny zaufania wizerunek profesjonalnej marki.

Dzięki temu znacznie łatwiej pozostać w kontakcie i być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i trendami w branży.

Niestety wiele gabinetów i klinik medycznych oraz salonów urody posiada strony, które sprawiają wrażenie wydmuszek bez kontekstu. Na szczęście można to naprawić! Zanim jednak strona zostanie przeprojektowana, konieczny jest szyty na miarę potrzeb rebranding.

Warto powierzyć ten proces specjalistom od marketingu medycznego. Uwzględnią oni nie tylko elementy cechujące dobrze zaprojektowaną stronę WWW, ale też zasady wytyczone przez prawo. Zgodnie z przepisami strona internetowa tylko salonów urody może prowadzić zarówno działania informacyjne, jak i promocyjne. W przypadku gabinetów i klinik medycznych wszelkie opublikowane treści mogą mieć wyłącznie charakter informacyjny.

Skomplikowany projekt i prosta obsługa

Wysoce skomplikowane jest projektowanie dobrze działającej strony WWW, a więc takiej, która przyciąga klientów. Proces ten wymaga szerokiej wiedzy na temat sposobów uspójniania działań związanych ze strategią marki i komunikacji oraz brandingiem i designem.

O ile proces projektowania strony WWW jest wymagający, o tyle sama jej obsługa nie powinna nastręczać trudności nawet osobie niezaznajomionej z zasadami web designu. Dzięki temu lekarz lub właściciel kliniki medycznej i salonu urody będzie mógł zdecydować, czy samodzielnie publikować i aktualizować treści na witrynie, czy zlecić to zadanie firmie outsourcingowej.

Strona Basic

od990 zł
Strona
zamieszczenie podstawowych informacji o fitmie
integracja z Facebook i Instagram
prezentacja oferty oraz zakresu usług
mapa i dane kontaktowe
konfiguracja domeny, skrzynek pocztowych oraz serwera
Najczęściej wybierany

Strona PRO

ZAPYTAJ
w pełni responsywna strona oparta na systemie CRM WordPress oraz dedykowany projekt graficzny
implementacja i konfiguracja na serwerze, instalacja SEO – Yoast, ustawienie i konfiguracja, dodanie mapy stron
ustawienie skrzynek pocztowych, kont email
galerie zdjęć, slidery animowane, graficzne nagłówki stron
formularz kontaktowy, fitr antyspamowy reCaptcha, mapa dojazdu
opcja: moduł rezerwacji wizyt / kalendarz google

Wybrane realizacje

Kilka wybranych realizacji prezentujących zakres działań w social mediach

Skorzystaj z naszej oferty. Nasi eksperci zajmą się przygotowaniem strony www.

Dzięki nam będziesz miał pewność, że wszystko będzie skuteczne, etyczne i zgodne z przepisami.
Wypełnij formularz