Social media & reklama
Social media dla branży medycznej
![](https://medicomarketing.pl/wp-content/uploads/2023/01/24122263_bwink_ppl_03_single_07-1024x1024.jpg)
Dlaczego lekarze i kliniki powinni być aktywni w social mediach?
Dołączając do jednego z portali społecznościowych możesz zacząć natychmiast:
- tworzyć angażujące treści
- dzielić się nimi ze swoimi pacjentami
- łatwo wejdziesz w interakcję ze współpracownikami
- zwiększysz możliwości współpracy
Dzięki temu znacznie łatwiej pozostać w kontakcie i być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i trendami w branży.
Czy lekarz powinien mieć konto na portalach społecznościowych?
Aktywność w mediach społecznościowych pomaga lekarzom wyróżnić się na tle konkurencji, rozszerzając swój zasięg online i łącząc się z nowymi pacjentami. Z uwagi na to, że wiele osób zwraca się po porady i informacje dotyczące zdrowia właśnie na portalach społecznościowych, jako lekarz nie tylko możesz wykorzystać tę okazję do polepszenia swojej reputacji i zwiększenia rozpoznawalności, ale przede wszystkim szybko i skutecznie pomagać.
![](https://medicomarketing.pl/wp-content/uploads/2023/01/social-media-marketing-virtual-icons-screen-business-women-typing-keyboard-with-laptop-computer-tablet-home-1024x688.jpg)
![](https://medicomarketing.pl/wp-content/uploads/2023/01/Obraz17.png)
Pacjenci coraz częściej szukają pomocy w social media
Pacjenci coraz częściej zwracają się do mediów społecznościowych w poszukiwaniu informacji medycznych. Platformy takie jak Facebook, Instagram i LinkedIn stały się doskonałym źródłem wiedzy i porad medycznych. Wyobraź sobie sytuację, w której pacjent z objawami pierwszy raz opisuje swoją historię na portalu społecznościowym. Jeśli to coś poważanego będziesz mógł natychmiastowo zareagować i od razu umówić wizytę.
Komunikacja przez social media ułatwia ludziom poszukiwanie odpowiedniego specjalisty. Media społecznościowe naprawdę zrewolucjonizowały sposób, w jaki pacjenci kontaktują się ze swoimi lekarzami, dając im dostęp do wiedzy, która wcześniej była dostępna tylko w gabinetach medycznych.
Dzięki social mediom zawsze będziesz na bieżąco
Lekarze zaczęli korzystać z social mediów, aby nawiązywać kontakty z innymi lekarzami, dzielić się nowościami z konferencji i czasopism, a nawet odpowiadać na pytania swoich pacjentów. Istnieje również wiele treści tworzonych przez samych pacjentów – dostarczających wiele pomocnych rad opartych na własnych doświadczeniach, które mogą być pomocne w pomaganiu innym.
Skorzystaj z usługi prowadzenia portali społecznościowych w MedicoMarketing.pl
Obecność w mediach społecznościowych jest niezbędnym elementem reklamy. Warto zaznaczyć swoją obecność w social mediach i być obecnym na takich portalach jak Facebook, Instagram i LinkedIn – to nieocenione narzędzia do nawiązywania kontaktów z pacjentami.
Korzyści z obecności w social mediach
Obecność obowiązkowa!
![](https://medicomarketing.pl/wp-content/uploads/2023/01/internet-1-1.png)
Rozpoznawalność
Dzięki obecności w social mediach pacjenci skojarzą Twoją placówkę jako znaną, polecaną, lubianą.
![](https://medicomarketing.pl/wp-content/uploads/2023/01/logo-1-1-e1672656807223.png)
Komunikacja
Zaprezentujemy najważniejsze i kluczowe komunikaty w sposób atrakcyjny i przyjazny dla odbiorcy.
![](https://medicomarketing.pl/wp-content/uploads/2023/01/seo-1-1.png)
Wygoda
Nie poświęcasz czasu na przygotowania i publikację treści. Cały proces organizujemy my.